Forum Forum dotycz▒ce serwera Arctic Mu Strona G│ˇwna Forum dotycz▒ce serwera Arctic Mu
Arctic Mu Server
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U┐ytkownicyU┐ytkownicy   GrupyGrupy    GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂciZaloguj siŕ, by sprawdziŠ wiadomoÂci   ZalogujZaloguj 

Hej.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum dotycz▒ce serwera Arctic Mu Strona G│ˇwna -> ArcticMU
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla
Wiŕcej jest, niz go nie ma.
Wiŕcej jest, niz go nie ma.


Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 743
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Žro 3:39, 09 Kwi 2014    Temat postu: Hej.

Moim zdaniem nie, bo na kopenhaskiej nie bedziesz miała siły ćwiczyć najpierw openhaska bez ćwiczeń a potem a6w+ aeroby
[link widoczny dla zalogowanych]
a).
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Moment tortur i przybijania do krzy┼╝a by┼é szokuj─ůcy, ale a┼╝ za bardzo.
hej, ostatnio byłam z bólem brzucha podobnym do Twojego.
Je┼Ťli mo┼╝esz, to daj zna─ç gdzie mia┼éa┼Ť to robione?
[link widoczny dla zalogowanych]

zredukować lub wyeliminować z jadłospisu alkohol, kawę. [link widoczny dla zalogowanych] wula
Kwiecie┼ä jeszcze dzisiaj i weekend Ja i moja mama je stosowa┼éy┼Ťmy, ja przy diecie 100 kcal schud┼éam na nich 5 kg w miesiac to juz trzeba wybierac co lepsze - bilans zrobic, jednak nie jestem przekonany stan w ktory wprowadza sie organizm w czasie tej diety to pryszcz przy np farmakologicznym leczeniu, jak juz wczesniej przeczytaliscie ktos porownal ten stan do stanu organizmu w czasie schorzen onkologicznych. Mam 26 lat, a TY? [link widoczny dla zalogowanych]
czy ta fryzjerka z q10 p asia to ta z bytomia z absoluta, bo ja szukam jest superrrrr.wie ktos czy to ta sama fryzjerka!!!!!! Jednak tu zagladasz! Witam, co by tu wam jeszcze napisac... Brakuje mi kole┼╝anek, bo ci─ůg┼éa pracai obowi─ůzki poluzowa┼éy znacznie dawne przyja┼╝nie. Gratuluje wyjscia z choroby, po sobie wiem ze bulimia NIESTETY moze wrocic. przeczyta┼éam ca┼éy temat dot.
[link widoczny dla zalogowanych]
Mam nadziej─Ö, ┼╝e Oktavka te┼╝ dobrze si─Ö czuje i odpracowuje zaleg┼éo┼Ťci z M Oktavko, odezwij si─Ö
To miedzy innymi własnie tutaj mozna wykonać ten zabieg, plus oczywiscie i wybielania.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Doktorek specjalnie zmy┼Ťla i my┼Ťli ┼╝e jestem taka g┼éupia ┼╝e w to uwierz─Ö!
[link widoczny dla zalogowanych]
Warto przed g┼éod├│wk─ů wykona─ç badania lekarskie(http://www.przystanekzdrowie.pl/jak_sie_przyg otowac.php ), poziom elektrolit├│w mo┼╝na odrobin─Ö wyregulowa─ç pij─ů─ç wod─Ö ┼Ťredniozmineralizowan─ů (ewentualnie wysokozmin. tak naprawd─Ö to czu┼éam , ze rodzi sie we mnie nowe ┼╝ycie a dzia┼éo sie co┼Ť niedobregop┼éaka┼éam jak dziecko ale nie ma co sie rozkleja─ç tylko biegiem do apteki po testy owulacyjne...
Wiem conieco o tym miescie od nich o zyciu itd...No i ma sie rozumiec, bylam tam raz.
[link widoczny dla zalogowanych]
mam to samo szukalam kursow lecz sa strasznie drogie od 1800 zł narazie poszlam na kurs zakładania tipsów i czekam az moze dowiem sie o jakims fryzjerskim ...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
hmm czarny psuje ponoc do wszystkiego wiec jakies delikatne snadalki i hmm torebka pasujaca stylem do bluzeczki moze jakas czern z cekinami lub ozdobami.
[link widoczny dla zalogowanych]

My┼Ťl─Ö ┼╝e warto go zrobi─ç, sk┼éada si─Ö z pyta┼ä kt├│re wed┼éug mnie powinny znale┼║─ç si─Ö w dobrym wywiadzie lekarskim. [link widoczny dla zalogowanych] zyje z odsetek ?
sprzedja w prawie kazdy mbiurze podrozy,an swietym marcinie pelno tego,tylko dolicza ci okolo 30 zl za lot w jedna strone,wiec po co przeplacac? Oto m├│j spos├│b: Nie mam na dzi┼Ť ┼╝adnych plan├│w, wi─Öc musz─Ö co┼Ť wykombinowa─ç. Otco,nigdy nie stosowalam antykoncepcji. Ko┼äcz─Ö ┼╝ycz─Ö powrotu do zdrowia i zalecam uprawianie ─çwicze┼ä [link widoczny dla zalogowanych]
To woda zatrzymuje si─Ö w organizmie co jest zauwa┼╝alne w┼éa┼Ťnie poprzez powi─Ökszenie piersi. jesienna mamo---lekarz podczas usg mierzy obw├│d brzuszka,ko┼Ťci udowej i czego┼Ť tam jeszcze chyba i na podstawie tego wylicza przypuszczaln─ů wag─Ö A wy co na to? Tak wi─Öc wielka ilo┼Ť─ç zaj─Ö─ç i praktyk mam nadziej─Ö odsiewa nieodpowiedni element .. Tobie pomoglo??? tzn mia┼éam zje┼Ť─ç dzi┼Ť wolowinke, ale nie mia┼éam na ni─ů ochoty wcale.. dzisiaj jesz zup─Ö i wszystkie owoce i jarzyny, jakie zechcesz.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
http://duzaklusia1.blogspot.com/

Food Quantity:
[link widoczny dla zalogowanych]
Ostatni─ů @ mia┼éam 30 grudnia 2012.
Ja takowych nie miałam
lecz po nalozeniu gazika i zawinieciu bandazem i tak i tak przechodzi krwia i taka z├│lta wydzielina i oczywiscie przez skarpetke i w dodatku boli :/ ponizej daje link ze zdjeciem palca nie jest w najlepszej jakosci bo wykonane telefonem..
[link widoczny dla zalogowanych]
Oby moja psychika nie zapanowa┼éa nade mn─ů.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Kangurek....
[link widoczny dla zalogowanych]

Pozdrawiam. [link widoczny dla zalogowanych] Go┼Ťciu uzna┼éa, ┼╝e wygl─ůdam w tych d┼éugich w┼éosach, jak w peruce i ciachn─ů┼é tak, ze mia┼éam do ramion.
Nie pracuje ju┼╝ 5 lat w zawodzie i nie czuje si─Ö na si┼éach ┼╝eby stan─ů─ç znowu przy fotelu fryzjerski. Zapraszamy nawww.feelbeauty.eu/forum Jak na razie to moje kole┼╝anki uwa┼╝aj─ů ze najlepszym sposobem dotychczas jest zak┼éadanie bluzek z dekoltami. tzn. szukam ginekologa w stuttgardzie pomoze ktos na dzisiaj to pilne [link widoczny dla zalogowanych]
pisze szczerze, ja wszystko oplacam, potrzebuje modelki,moje znajome powyjezdzaly i mam problem,wiec licze na WAS!!! i zale┼╝y z czego jest ta firanka i czy powiesi┼éa┼Ť mokr─ů. Czytaj uwaznie.... ja tez sie dolaczam i czekam na dalcze wypowiedzi bo chce sobie wydepilowac w─ůsik,pachy i bikini a raczej cale owlosienie lonowe i wlasnie mam pytanie czy depiluja tylko okolice bikini czy tez calu┼Ťkie ┼éono,na wargach tez. Tak┼╝e dodatnie miano IgM te┼╝ nie utrzymuje si─Ö stale, ale po aktywnej fazie zaka┼╝enia przybiera warto┼Ťc ujemn─ů. wczoraj czu┼éam sie jak narkoman ktory czeka na dawke narkotyku Przykry jest dzie┼ä operacji, bo cz┼éowiek najpierw czeka a┼╝ go zabior─ů, a potem dochodzi do siebie.
A moj prowadzacy mowol ze dopiero po ciazy.
[link widoczny dla zalogowanych]
troch─Ö przesadzasz, nie zawsze da si─Ö tak zrobi─ç, szczeg├│lnie ┼╝e o ile pami─Ötam blizn─Ö masz spor─ů..
[link widoczny dla zalogowanych]
czy kto┼Ť z was by┼é na takich wyje┼╝dzie?

Jestem w 7 tygodniu i dzi┼Ť odebra┼éam wyniki.
[link widoczny dla zalogowanych]
a raczej informacji.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Gdzie najlepiej wykonac to badanie prywatnie, niestety nie dostalam skierowania na nie panstwowo???

to np 50 pierwszych randek [link widoczny dla zalogowanych] S─ůd b─Ödzie bada┼é okoliczno┼Ťci przed zawarciem zwi─ůzku ma┼é┼╝e┼äskiego a nie przyczyny jego rozpadu.
jesli mozesz to wyjasnij bardzo plisss m─ůdrymi kobietami!to w tym wieku zdaje sie byc najwazniejszy wyznacznik.Blachary odpadaja zdecydowanie.Chyba ┼╝e facet jest pusty to poleci na taki egzemplarz. do dziewczyn ile macie lat? Moj kurs bowiem konczy sie 20grudnia a w styczniu mam egzaminy i juz sama nie wiem... Ale lada dzie┼ä spodziewam sie okresu. [link widoczny dla zalogowanych]
Dla pomocy mo┼╝esz zmoczyt─ç globulk─Ö ciep┼é─ů przegotowana wod─ů, co nieco u┼éatwi aplikacj─Ö. dodam, ze biegam. bede mia┼éa u niego zabieg powiekszania piersi? Nie planuje ciazy ale mysle o przyszlosci...Co Wy na to? Ech, doczytalam. Spr├│buj podwa┼╝y─ç wrastaj─ůcy fragment panokcia i pod niego wsun─ů─ç opatrunek by odizolowa─ç go od sk├│ry w kt├│r─ů wrasta. czesc ja tu juz kiedys by┼éam;p i opowiada┼éam wam o mojej sprawie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
zwykłe przeciętne kobietki, nic pięknego nie ma się nad czym zachwycać
Przecie┼╝ te dzieci kiedy┼Ť b─Öd─ů te┼╝ pracowa┼éy i ponosi┼éy koszty za nast─Öpne pokolenia


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum dotycz▒ce serwera Arctic Mu Strona G│ˇwna -> ArcticMU Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie mo┐esz pisaŠ nowych tematˇw
Nie mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach

fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin